دل های ساده
دل های ساده
از همه جا...................... 
قالب وبلاگ

* قلب من ، من هرگز تو را سرزنش و محکوم نخواهم کرد . هرگز از آنچه می گویی احساس شرم نخواهم کرد . می دانم که تو فرزند محبوب خدا هستی و او تو را در پناه پرتو عشق و جلال خویش می گیرد .

*
قلب من ، من به تو ایمان دارم . من طرفدار تو هستم . همواره برایت دعا می کنم . دعا می کنم که به کمک و حمایتی که احتیاج داری ، برسی .

*
قلب من ، من به تو ایمان دارم . معتقدم که تو عشقت را با هر کس که به آن نیاز داشته باشد یا شایسته اش باشد قسمت خواهی کرد . معتقدم که راه من راه توست و ما همراه هم به سوی روح القدس گام بر می داریم .

*
از تو می خواهم به من اعتماد کنی . بدان که به تو عشق می ورزم و می کوشم که تمام آزادیی را که برای شادمانه تپیدن در سینه ام به آن نیاز داری ، به تو بدهم .

*
هر کاری لازم باشد انجام می دهم تا هرگز از حضور من در گرداگردت احساس دلتنگی نکنی



نظرات شما عزیزان:

موج دریا
ساعت21:38---8 ارديبهشت 1391
سلام رضاجان
اپم بیا منتظرم


موج دریا
ساعت17:57---4 ارديبهشت 1391
سلام خوبی وب خیلی قشنگی داری
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
و اگه دوس داشتی تبادل لینک داشته باشیم
منتظرتم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 17:5 ] [ رضا ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

کاغذهای سفید، حرف های زیادی برای گفتن دارند؛ ولی این جا خودکارهای ترس سفید می نویسند ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل های ساده و آدرس shahrekhamoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 20675
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1